Venäjän varaulkoministeri kiitti Suomen panosta Itämeren turvallisuuskysymyksissä

Venäjän varaulkoministeri on Suomessa tapaamassa Yhdysvaltain apulaisulkoministeriä.

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö tapasi Venäjän varaulkoministerin Sergei Rjabkovin tänään Mäntyniemessä Helsingissä.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Rjabkov kiitti Suomen rakentavaa panosta Itämeren alueen turvallisuuskysymyksissä.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Tapaamisessa käsiteltiin myös Yhdysvaltain apulaisulkoministerin Thomas A. Shannon Jr:n ja Venäjän varaulkoministerin Rjabkovin Helsingissä käymiä keskusteluita.

Niinistö tapasi eilen Yhdysvaltain apulaisulkoministerin.

Mainos