Tasavallan presidentti Sauli Niinistö tapasi Venäjän varaulkoministerin Sergei Rjabkovin tänään Mäntyniemessä Helsingissä.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Rjabkov kiitti Suomen rakentavaa panosta Itämeren alueen turvallisuuskysymyksissä.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Tapaamisessa käsiteltiin myös Yhdysvaltain apulaisulkoministerin Thomas A. Shannon Jr:n ja Venäjän varaulkoministerin Rjabkovin Helsingissä käymiä keskusteluita.
Niinistö tapasi eilen Yhdysvaltain apulaisulkoministerin.