Wille Rydman onnittelee Kirsi Pihaa

Pormestariehdokkuutta tavoitellut kansanedustaja kertoo olevansa täysillä mukana kuntavaaleissa.

Helsingin kokoomus valitsi maanantaina Kirsi Pihan pormestariehdokkaakseen äänin 67-34. Vastaehdokas, kaupunginvaltuutettu ja kansanedustaja Wille Rydman onnittelee Pihaa tuoreeltaan Twitterissä.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Onnea voittajalle! Äänestyksen jälkeen pulinat pois ja kunnallisvaaleja kohden, Rydman sanoo.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Omaan motivaatiooni toimia helsinkiläisten hyväksi ei äänestystulos vaikuta. Olen siis ehdolla huhtikuun vaaleissa, täysillä mukana, hän jatkaa.

Mainos